Košarica

Dostava

Uporabite za dostavo če je enak naslovu plačnika
Naslov vzdevek
  Ime Cena Količina / Posodobi DDV Za plačilo  
 
Cena izdelkov
 
Izberite način dostave
Izberite dostavo
   

DDV
0,00 €
-
Za plačilo:
0,00 €
Opombe in posebne zahteve
Pogoji poslovanja
Prosimo preberite in potrdite pogoje poslovanja.

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletnega naročanja »Zabojčka lokalnih ponudnikov« na spletni strani, http://zavod-gost.nvoplanota.si/, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletna stran http://zavod-gost.nvoplanota.si/ je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in naročanju izdelkov posameznih dobaviteljev. Spletno stran upravlja Zavod Gost na planoti, so.p.., v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja sistem, torej kupec/naročnik na spletni stani. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo način naročanja na spletni stani  http://zavod-gost.nvoplanota.si/, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem.

Postopek nakupa:

Zavod Gost na planoti so.p., (ponudnik) na spletni strani http://zavod-gost.nvoplanota.si/ ponuja možnost naročila izdelkov lokalih dobaviteljev. Kupec (uporabnik) preko spletne strani http://zavod-gost.nvoplanota.si/   izbere dobavitelja in odda naročilo za posamezen izdelek med petkom in torkom do 15 ure. Ponudnik njegovo naročilo posreduje na elektronski naslov posameznega dobavitelja, ki pripravi naročeno blago in ga dostavi v Novo Gorico.

Prevzem naročenih »Zabojčkov lokalnih ponudnikov«:

Kupec »Zabojčka lokalnih ponudnikov« prevzame v četrtek med 9 in 17 uro v trgovini Zale & Pepe, Delpinova ulica 18b, v  Novi Gorici, med 9. in 17. uro.

Naročila izven Mestne občine Nova Gorica

Kupcu, ki živi izven Mestne občine Nova Gorica in »zabojčka lokalnih ponudnikov« ne bo prevzel v trgovini Zale & Pepe, Delpinova ulica 18b, v  Novi Gorici, med 9. in 17., se zabojček lahko dostavi na dom. Ob zaključku naročila v opombe in posebne zahteve navedite točen naslov za dostavo in čas prevzema.

V primeru , da naročen blago ni bilo vročeno zaradi napake naročnika (napačen naslov, nepopoln naslov, naročnik ni na naslovu ob navedenem času prevzema) je naročnik zabojčka tisti, ki nosi odgovornost za nastale dodatne stroške (stroški zavrnitve  paketa).

Stroške dostave naročenega blaga do vrednosti 50€ plača kupec (naročnik). Dostava naročenega blaga v vrednosti nad 50€  je strošek dobavitelja.

Cena dostave naročenega blaga  - Slovenija, se obračunava po veljavnem ceniku DPD na dan prevzema.

Cene po ceniku veljavnem od 1.11. 2019

Teža paketa 2 kg 5 kg 10 kg
Cena za paket 4€ 5€ 6,10€


Način plačila

Način plačila za dostavo v trgovino Zale &Pepe
-    Z gotovino ob prevzemu

Način plačila za naročila izven Mestne občine Nova Gorica
-    Po predračunu
V primeru, da predračun ni plačan v roku treh (3) dni prejetja predračuna, se naročilo smatra kot brezpredmetno.

Izdelki, cene in fotografije:
Vse cene naših izdelkov posameznega dobavitelja so razvidne tudi DDV je že vštet v vseh objavljenih cenah artiklov. Dobavitelj si pridržuje pravico do sprememb cen, razen če ni drugače navedeno. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti ter veljajo za naveden način plačila in dobave.  
Ponudba izdelkov se zaradi narave poslovanja preko spleta ažurira in pogosto ter hitro spreminja.  Za vsebino ponudbe je odgovoren dobavitelj. Vse fotografije so zgolj simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov, kar pa ne vpliva na opredelitev in standard izdelka. Na izdelku, ki ga boste prejeli, so navedeni vsi obvezni podatki. Priporočamo vam, da pred uporabo oz. uživanjem izdelka vedno skrbno preberete informacije, ki jih na embalaži izdelka ali etiketi z deklaracijo zagotavljajo proizvajalci izdelkov. Ta informacija je na voljo le za osebno uporabo. Informacije o izdelkih so na voljo le za osebno uporabo in se ne smejo razmnoževati in koristiti na kakršenkoli način brez predhodnega soglasja dobavitelja. Ponudnik si pridržuje pravico do vsebinskih in drugih sprememb na spletni strani brez predhodnega obveščanja.

Ravnanje z blagom

V skladu z zakonom o Zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili, ravnamo v skladu z dobro higiensko prakso.

Varovanje osebnih podatkov:

Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca (uporabnika), ki jih je vpisal ob nakupu (ime, priimek, naslov, pošta, telefon, e-pošta) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njim. Osebne podatke o kupcu bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila izdelkov do posameznega dobavitelja, ki ga je ob naročilu izdelkov izbral uporabnik sam. V kolikor želi kupec (uporabnik) svoje podatke urediti ali izbrisati iz našega seznama nam to lahko sporoči na e-poštni naslov: zeli.gozd@gmail.com.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga, vračilo plačila

Kupec ima pravico, da v 2 dneh od naročila blaga ponudniku na e-naslov : zeli.gost@gmail.com sporoči, da odstopa od pogodbe oziroma naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini dostaviti ponudniku/podjetju v 3 dneh po oddanem sporočilu, da odstopa od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.

Pritožbe in spori

Vse reklamacije v zvezi z dostavo, prevzemom in kvaliteto naročenega blaga kupec rešuje neposredno z lokalnim dobaviteljem pri katerem je bilo blago naročeno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Zavod GOST na planoti so.p.. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kontakt

Zeliščni center

Grgarske Ravne 30, 5251 Grgar, Slovenija

E-pošta: zavod@planota.si
Telefon: +386 51 644 020

 

 

 

Zavod Gost na Planoti

Lokve 30, 5252 Trnovo pri Gorici, Slovenija

E-pošta: zavod@planota.si
Telefon:+ 386 41 655 789